Blog Arşivi

17 Mayıs 2008 Cumartesi

KA SEVAN

Ka Sevan inçbeses soyesta
Vordağes himi,inç genes
Ali bitun zizağigusta
Yez moliyesiu zizağuşe ..
Sevan takidumna ertoğum ispolor
Meme kezi desnuş kuze
Ana elloğça kidim yez
Meme dense kezi na soy gelir kidesta
Al inçik desnu çeki isa ağşeyiz
Himi lerinnim
Sevan Meg kayime vaan nestazim
Mez lernius putgenim
Açfiyez bitun ku dune vana
Turniyuz elluşet kuza
İnç gelli meme el turniuz
Putenim aitsi hede Hala inçbes desevigus
Ka Sevan inzi moleyis oç deyina
Aha keyigum oğine gortin vaan
Kezi haz genim deina
Putaa an gortin Maliye udin oç
Takidum ali kişer ağav
Duniye bitun lusiye koletsin
Meme ku dune luse ayiçi Sevan .
Lusnikana desevigu istihed
Himi astağniyena kellin
İğadik onuş ağavu istihed
Mez lerniyus putenuşe
Tuna gonçelov kadi himi
Comeyin oğnive sendanelov
Hedru puteneki mezlerniyuz
Kidimta ertuşiz vakite eyev
Meg okime tevaz pernazuni kaşagu
Desnu çigayim,açfiz merale engaza
Kez noituz gertom
Hala meg inçime kidim
Ana kezi şaadme haz genim .
.......
Kız Sevan nasılsın iyimisin
Neredesin şimdi,ne yapmaktasın
Yine hep gülüyormusun
Ben unuttum da gülmeyi
Sevan galiba gideceğim buralardan
Birtek seni görmek istiyordum
O da olmayacak biliyorum ben
Bir defa görsem seni,ne güzel olurdu biliyormusun
Başka hiçbir şey görmek istemezdim bu alemde
Şimdi yayladayım Sevan
Bir taşın üstüne oturmuş
Büyük ovaya bakıyorum
Gözlerim hep sizin evin üzerinde
Dışarıya çıkmanı bekliyor
Ne olur bi çık dışarıya
Bakayım buradan
Nasıl gözüküyorsun
Sevan beni unutmayasın diye
Yazıyorum sırtta çimene
Seni seviyorum diye
Bak o çimene,koyunlar yemesin
Galiba yine akşam oldu
Evlerin hepsi ışıklarını yaktı
Birtek sizin evin ışığı yanmıyor
Sevan Ay da gözüküyor buradan
Şimdi yıldızlar da çıkar
O kadar tatlı oldu ki
Buradan büyük ovayı izlemek
Şimdi sende gelseydin ,
Caminin sırtından çağırarak
Birlikte baksaydık büyük ovaya
Galiba gitme vakti geldi artık
Birşey kolumdan tutmuş çekiyor kendine
Göremiyorum,gözlerime sis çökmüş
Acaba nereye götürüyor
Ama birtek şey biliyorum,o da
Seni çok seviyorum

NOT: Sevan ismi Ermenice olup bir Ermeni tanrıçasını nitelendirmektedir.

Hiç yorum yok: