Blog Arşivi

17 Mayıs 2008 Cumartesi

NİYAZİS MEÇNEDİ ASKİŞER

As kişer desa im sevdas niyazis
Bağdorazer sirdes
Havoği bes onuşer desazniyez
Astağnoun mode elazerİnzi bedgener.
Sergener inzi im niyaziz meçe

Zizağigur,yez maziye yed salegu
An baegur eyese mazove
Vağegu
Lusnikan tevin meçner
Açfan astağ kengirİm kişerniyez lusasnegur

Baç gener eyeses onuş onuş
An baçgener im sirdes daknagur
An baçgener im eyeses daknegur

Hakvon ağav zartesi
Sevdas modes gungazer
İnzi sergener niyaziz hede

Himi inzma şad herua
Yez lerine oğone , an zovin çayin
Bed genim himi kişerniye

An niyaze mema desnum
Al zartoğçim niyaznouz meçe

RÜYAMDAYDIN BUGECE

Bu gecede gördüm sevdiğimi rüyamda
Tazelendi yüreğimÜzüm kadar tatlıydı gördüklerim
Yıldızların yanına çıkmıştı
Beni bekliyordu
İzliyordu beni rüyamın içinde
Gülüyordu, ben saçlarını düzeltiyordum
O yüzünü gizliyordu saçlarıyla
Korkuyordum
Ay ışığı avuçlarında,gözlerinden yıldız akıyordu
Benim gecem aydınlanıyordu
Öpüyor yüzümü tatlı tatlı
O öpüyor benim yüreğim ısınıyor
O öpüyor benim yüzüm ısınıyor
Sabah oldu uyandım,sevdiğim yanımda
Beni izliyor rüyamda
Şimdi benden çok uzakta
Ben Cefuka sırtlarında , o deniz kenarında
Bekliyorum geceleriSabah olmasa gecelerimde
O rüyayı bir daha görürsem eğer
Bir daha uyanmam rüyalarımın içinde

Hiç yorum yok: